Frakt og levering

Frakt og levering:

Porto kr 59,- Fri frakt på alle ordre over 400,-. Vi kan dessverre ikke tilby levering til adresser utenfor Norges fastland.

Du kan kan også hente ordren din i butikken, huk av for «hent i butikk» når du er i handlekurven. Så fort du har fått ordrebekreftelse på mail, er pakken klar til å hentes ut.

Kunden dekker selv porto hvis varen skal returneres.

Leveringstid:

Leveringen tar normalt mellom 1-4 arbeidsdager etter at pakken er sendt fra oss. I perioder med stor pågang kan leveringstiden være noe lengre. Om du ikke har mottatt pakken din i løpet av 12 dager er du som kunde selv ansvarlig for å kontakte oss.

Du er selv ansvarlig for å oppgi riktig e-post og telefonnummer ved bestilling.

Jeg saver ordrebekreftelsen:

Hvis du ikke har mottatt ordrebekreftelse på mail innen kort tid etter du har bekreftet din bestilling, kan det ha oppstått en feil med ditt kjøp, og vi ber deg ta kontakt med oss. Vær oppmerksom på at mail kan havne i spam-filteret, det kan dermed være lurt å sjekke søppelposten.

Reklamasjon og retur:

Du har etter forbrukerkjøpsloven full angrerett i 14 dager etter at du har mottatt bestillingen din – vi tilbyr 30 dager åpent kjøp! Angreretten gjelder selv om varene er på salg. Vedlagt alle bestillinger følger returskjema/angrerettskjema som må benyttes. Ved retur må varen være ubrukt, merkelappene må være på og varen må sendes i retur i sin originale emballasje.

Så fort returen har kommet til oss, behandler vi den og ordren blir kreditert, dette kan ta 4-10 dager etter at vi har mottatt returen.

Returadresse:

Mio Trend AS, Bjørkeveien 22, 1940 Bjørkelangen

Er det en reklamasjon, kontakt oss på mail, så avtaler vi der. Godkjennes reklamasjonen, dekkes returporto av oss.

Reklamasjonsretten bortfaller dersom produktet er unormalt mye brukt eller vasket feil.

Kunden dekker selv porto hvis varen skal returneres.

Angreretten gjelder ikke varer som av hygieniske årsaker ikke kan selges på nytt. Vi gjør dermed oppmerksom på at øredobber, strømpebukser o.l ikke kan returneres/byttes.

Bytte:

Dersom du ønsker å bytte en vare kjøpt hos oss, fyller du ut vedlagt returskjema og returnerer varen til oss, oppgi størrelse du ønsker å bytte til. Ved bytte til en ulik vare ber vi deg kontakte oss på mail, så avtaler vi der!

Kunden dekker selv porto hvis varen skal byttes. 

Koster det noe å gjøre en retur?

Ved retur dekker kjøper portokostnadene knyttet til tilbakesending, så lenge det ikke er en feil med plagget du har fått tilsendt. Pakken er kjøperens ansvar frem til den har kommet frem til oss.

Kan jeg returnere en salgsvare?

Ja, angreretten gjelder uavhengig om det er en salgsvare eller ikke.

Kjøpsbetingelser